Offero

Întrebări frecvente

Cine poate publica?
  1. Persoană privată - afișarea anunțurilor și ca utilizator neînregistrat. Pentru publicare este necesară crearea profilului Offero. Înregistrarea este ușoară și gratuită.
  2. Firma - înregistrarea este gratuită dar este necesară precizarea e-mailului și a CUI-ului.
Câteva sfaturi despre cum să creezi un anunț atractiv

Publicarea anunțurilor la Offero este ușoară. Citește următoarele sfaturi pentru a adăuga un anunț atractiv și vinde mai repede produsul pe care îl publici.

  • Ghid de calitate
  • Cel mai bun mod de a crea un anunț atractiv este să urmești „Ghidul de calitate” unic care te ajută la crearea anunțului.

  • Fotografia vinde!
  • Un anunț cu fotografii bune va atrage atenția mai multor utilizatori. Când adaugi un anunț, poți încărca până la 10 fotografii. Încearcă să faci fotografii din unghiuri diferite, într-o lumină bună, ideal fără blitz. Este recomandat ca atunci când fotografiezi produsul să ai telefonul la înălțime, în timp ce produsul trebuie să fie centrat.

  • Prețul este decisiv!
  • Setează anunțului tău un preț corect. În cazul în care nu știi ce preț să introduci, încearcă să cauți produse similare și să vezi ce preț au ales alți utilizatori. Ține cont de faptul că prețul este unul dintre cele mai importante aspecte pentru cumpărător, fiind chiar decisiv. Poți conveni asupra prețului, negocia sau îl poți dona pentru a aduce o bucurie cuiva. Cu toții suntem în căutarea unui chilipir.

  • Introdu o denumire precisă!
  • O denumire corectă și explicativă îi va ajuta pe cei interesați să găsească produsul tău pe Offero. Trebuie să conțină informații relevante - informații suplimentare despre produs, mărime, culoare, brand, tip etc.

  • Descrie produsul cât mai mult posibil!
  • Adăugând informații suficiente le vei permite posibililor cumpărători să cunoască cât mai bine produsul pe care îl vinzi. Astfel, în ,,descrierea produsului” poți introduce informații precum: starea produsului (dacă este nou, utilizat etc.), materialele din care este confecționat, proprietăți sau specificații etc.

  • Introdu produsul tău în categoria și subcategoria potrivită!
  • La crearea anunțului introdu produsul tău în categoria și subcategoria corectă. Acest lucru va permite celorlalți utilizatori ai Offero să găsească anunțul tău mai repede, accelerând astfel vânzările.

  • Nu uita de informații suplimentare
  • Datorită filtrelor noastre, cei interesați pot găsi exact ceea ce caută. Prin urmare, este foarte important ca fiecare anunț să aibă informații detaliate completate cu atenție.

  • Alege locație de vânzare!
  • Introdu locația exactă a produsului tău. Această informație este importantă pentru a putea ajunge la cumpărătorii interesați din apropiere.

Cum să adaugi anunț?

În caz, că dorești să adaugi anunțul la Offero, urmează acești pași:

  • Faci clic pe pictograma „plus”, care se află pe pagina principală în centrul de jos în cerc
  • Completează informațiile despre marfa ta (adaugă fotografii, denumire, alege categoria și subcategoria potrivită, introduce filtre prin care vei specifica marfa în detaliu, adaugă o descriere, precizează prețul, alege metoda de transport sau introduce numărul de telefon și locația)
  • Apoi apăsă pictograma „Publicare”.

Gata! Anunțul tău a fost creat și va fi disponibil pentru alți utilizatori ale Offero în curând.

Reguli de adăugare a anunțurilor la Ofertă!

„Dorim, ca la Offero să existe doar conținut de calitate. Pentru a ne asigura de acest lucru, trebuie să respectăm următoarele politici de publicare a anunțurilor. Dacă vei ține cont de acestea atunci cand vei adăuga un anunț, produsul tău va ajunge la un număr mai mare de utilizatori.”

  • Toate anunțurile trebuie să fie însoțite de fotografii.
  • Imaginile trebuie să fie relevante pentru produsul pe care îl vinzi, să fie focalizate și reale. Este recomandat să nu adaugi fotografii întunecate sau de dimensiuni reduse. Încearcă să faci fotografii ținând telefonul vertical pentru a arăta o imagine cât mai amplă și clară a produsului.
  • La publicarea anunțurilor cu mașini, fotografiile introductive (fotografiile principale sau de copertă) ale anunțului trebuie să surprindă întregul vehicul sau partea din față a acestuia.
  • Este interzisă publicarea anunțurilor cu produse, lucruri și servicii ilegale.
  • Conținutul anunțurilor trebuie să fie clar și neagresiv.
  • În cazul în care dorești să publici mai mult de un produs, creează anunțuri separate pentru fiecare în parte. Fac excepție seturile, precum: set de pantofi, genți, set pentru servirea cinei etc.
  • Denumirea și descrierea anunțului trebuie să fie clare, specifice și relevante.
  • În anunț este interzisă inserarea unor link-uri (legături) care conduc către site-uri web ale terților. Toate informațiile importante despre produs se vor scrie în descrierea anunțului.
  • Dublarea anunțurilor este interzisă. Dacă ai deja anunțul activ și dorești să îl adaugi din nou, mai întâi șterge-l pe cel vechi.
  • Nu încercă să păcălești cumpărătorul cu o descriere falsă sau care nu aduce informații utile. Când compui descrierea, ține cont de informațiile de care ai avea tu nevoie în cazul în care ai vrea să cumperi produsul respectiv.
  • Publică doar produse permise. Dacă nu ești sigur, aruncă o privire listă articole neautorizate la Offero.
Articole nepermise pe Offero

Articole interzise pe Offero.

Offero nu permite, printre altele, următoarele articole:

  • Arme de foc și muniție - toate tipurile de arme de foc sunt interzise pe Offero (cu excepția armelor sportive concepute pentru airsoft sau paintball)
  • Articole care servesc la autoapărare (De ex. baston, pistol paralizant, gaze lacrimogene etc.)
  • Toate uniformele actuale (de ex. de poliție, de armată etc.)
  • Copii ilegale / piratate - copii, duplicate sau „copii de rezervă” ale softwarelor sau produselor audiovizuale, inclusiv carduri de memorie și alte dispozitive de stocare (De ex. DVD-uri, CD-uri și cărți
  • Droguri, narcotice, produse din tutun și articole corelate fumatului. Acest lucru se aplică și țigărilor electronice, vaporizatoare etc.
  • Decodere necodificate, dispozitive de decodare de televiziune și transmisie prin satelit
  • Pirotehnică distractivă și derivatele ei
  • Jocuri piramidale / multi-level marketing
  • Animale - în special animale exotice sau pe cale de dispariție
  • Băuturi alcoolice
  • Resurse farmaceutice - acest lucru se aplică tuturor formelor de medicamente, homeopatie, anticoncepție
  • Programe de afiliere / recompense, comisioane sau parteneriate de afaceri
  • Vânzarea de persoane - anunțurile de tip „vând prieten, vând bunică” sunt interzise pe Offero și utilizatorul va fi blocat
  • Organe umane
  • Anunțuri de la copii și adolescenți
  • Tranzacții cu bani - anunțuri sau servicii la schimb (fie online sau altfel) de orice mijloc legal
  • Servicii de tarot, horoscoape și Voodoo (magie neagră)
  • Bunuri digitale (De ex. cărți electronice și vouchere în formă electronică
  • Cupoane, vouchere și carduri de credit
  • Mijloace de jocuri de hazard (De ex. loterie și aparate de slot
  • Conținut neadecvat sau conținut pentru adulți
  • Anunțuri care caută sau oferă contribuții financiare sau asistență
  • Fotografii sau imagini „Selfie” care nu au nicio legătură cu produsul vândut
  • Imaginile descărcate de pe internet (de catalog) nu sunt permise
  • Bilete avion, timbre de autostradă folosite
  • Obiecte de valoare și tichete de masă
  • Și alte produse care arată derogatoriu, ofensator și indecent.
Cum găsesc anunțuri?

Pe Offero anunțurile sunt sortate în funcție de momentul adăugării.

Dacă ești interesat să găsești un anumit produs, introdu denumirea în caseta de căutare (Sfat: verifică dacă denumirea este scrisă corect). Puteți utiliza pentru căutarea detaliată filtre specifice fiecărei categorii. Alternativ puteți căuta în categorii și subcategorii.

Cum îmi șterg anunțurile

Ți-ai vândut deja produsul? Nu uita să ștergi întotdeauna anunțul pentru a evita să fii contactat de persoanele interesate.

Ștergerea unui anunț este cât se poate de simplă:

  • Accesează profilul tău în aplicație sau pe web
  • Caută produsul în lista tuturor anunțurilor publicate
  • În dreapta jos vei vedea un buton roșu "Vândut". Fă click pe el și alege motivul ștergerii anunțului. Se va afișa un meniu care îți va permite să selectezi una dintre cele două opțiuni - „Vânzarea a avut loc” A „Anunțul nu mai este de actualitate”

Dacă anunțul tău este vechi, confirmă apăsând butonul "Ștergere", sau îl poți anula prin butonul „Nu șterge”.

În caz că ai vândut produsul, indică cumpărătorului, adăugă o recenzie (poți acorda între 1-5 steluțe) sau poți scrie și evaluarea suplimentară. Ulterior, trebuie doar să apeși „Trimite evaluarea”

Sfat: evaluarea crește încrederea și fiabilitatea utilizatorului.

Cum să modific/editez anunțurile mele

Ai trecut prețul greșit? Ai uitat să adaugi informații importante despre produsul tău? Nu-ți face griji, editarea anunțului este cât se poate de simplu.

Să o facem pas cu pas:

  • Intră pe profilul tău în aplicație, în secțiunea „Anunțurile mele”
  • Caută produsul dat în lista tuturor anunțurilor publicate și intră în el făcând click
  • În partea de jos vei vedea un buton cu o pictogramă stilou "Editare". Fă click pe ea și fă modificările de care ai nevoie
  • Fă click pe butonul „Editare anunț” pentru a salva modificările. Astfel, salvările vor fi modificate.

Asta a fost tot, îți dorim mult succes la vânzare!

Trebuie să fiu înregistrat dacă vreau să folosesc Offero?

Nu trebuie să fii înregistrat pe Offero dacă dorești doar să cauți și să afișezi anunțuri.

În caz că dorești să publici, editezi, ștergi sau să discuți cu vânzătorul sau cumpărătorul, trebuie să ai un cont creat. Crearea contului Offero și publicarea anunțurilor este gratuită.

Contul se creează ușor prin E-mail, Facebook, Google sau prin Apple

În formularul de înregistrare va trebui să completezi câteva date necesare, să alegi o parolă și gata, ești utilizator Offero.

Sfat: înainte de crearea contului, citește Termenii de utilizare și Politica de confidențialitate sau celelalte documente.

Dacă nu reușești să te înregistrezi, anunță-ne!

Funcții suplimentare

Funcțiile suplimentare pot fi gratuite sau plătite. Pentru a beneficia de acestea, este necesar să ai cont pe Offero. Funcția suplimentară gratuită este funcția „Anunțuri favorite”. Funcția plătită este "Promovarea" anunțului și a serviciului"Offero curier".

Anunțuri favorite ❤️

Prin această funcție, poți salva anunțul care ți-a atras atenția la "Favorite". Astfel, vei putea reveni cu ușurință asupra lui direct în contul tău.

Promovare anunț 🔝

Această funcție suplimentară permite să schimbi ordinea anunțurilor tale pe site sau în aplicația mobilă Offero. Prin promovare, anunțul tău se va plasa la începutul listei cu anunțuri din categoria respectivă.

Promovarea este o funcție cu plată, care poate fi folosită după achitarea taxei - lista de prețuri și durata acestui serviciu este disponibilă AICI [a]. Prin trimiterea mai multor mesaje SMS, perioada de promovare a anunțului se extinde adecvat în funcție de numărul de mesaje SMS. După expirarea perioadei de valabilitate a abonamentului, anunțul tău va fi adăugat din nou în lista de anunțuri care nu beneficiază de această funcție suplimentară.

Cum se procedează?

Accesează-ți "Profilul" și intră în secțiunea „Anunțurile mele”. Deschide anunțul pe care dorești să-l promovezi. Apasă pe butonul de "Promovare". Promovarea poate fi activată sub formă de mesaj SMS la numărul 8877 sau prin Plata cu cardul.

Cu cât efectuezi mai multe plăți pentru promovare, cu atât mai multe zile va fi promovat anunțul tău. (Promovarea se prelungește întotdeauna cu 7 zile)

După perioada de promovare, anunțul tău va fi din nou inclus în lista celorlalte anunțuri nepromovate.

Ai grijă la fraudă

În calitate de operator al portalului, acționăm ca intermediar între vânzător și cumpărător. Nu suntem însă responsabili pentru conținutul anunțurilor, pentru comunicarea dintre utilizatori sau pentru tranzacția în sine (starea produsului, preț, plată etc.)

De aceea, aveți întotdeauna grijă să evitați posibile fraude.

Sugestii pentru detectarea fraudei în timpul vânzării sau cumpărării

Cumpărătorii ar trebui să fie deosebit de atenți atunci când:

  • Mărfurile au un preț suspect de mic
  • Vânzătorul solicită plata în avans
  • Vânzătorul va specifica o locație diferită de cea afișată în anunț
  • Vânzătorul nu dorește să se întâlnească într-un loc public
  • Vânzătorul solicită informații private (detalii bancare, adresa de e-mail, numărul cardului de debit/credit sau alte informații pe care le poate folosi pentru abuz). Nu uita că poți comunica cu utilizatorul prin chat-ul Offero. Nu trebuie să îi furnizezi e-mailul sau numărul de telefon!
  • Vânzătorul se află în altă țară
  • Atenție la oferte (sau reacții la anunțul tău) într-o altă limbă decât română - aceștia pot fi fraudatori din străinătate care doresc să fie plătiți în avans, să trimită produsele vândute fără plată sau să abuze de datele personale.
Vreau să raportez un anunț fraudă

Ne dorim, ca Offero să fie un portal de anunțuri securizat. Oricare dintre sugestiile tale, care ne ajută să identificăm potențialii fraudatori ne vor ajuta să ne atingem de obiectivul nostru.

Dacă ai devenit victimă fie ca vânzător sau ca cumpărător, ne poți raporta direct în aplicație (Offero nu este o agenție de aplicare a legii și, prin urmare, dacă s-a produs fraudă, este necesar să contactați cel mai apropiat departament de Poliție ):

  • Accesează anunțul respectiv și fă clic pe pictograma „...” (trei puncte) din colțul din dreapta sus
  • Apasă „Raportare anunț” și alege motivul raportării. Poți de asemenea, să adăugi comentariu la raportul tău. Pe urmă ajunge doar să apeși "Trimitere"
  • Raportarea ta vom înregistra și o vom procesa cât mai curând posibil
Ai grijă la mesajul suspect

Prudența este pe primul loc și de accea să nu ai încredere în mesajele care sunt suspecte sau scrise ciudat, cu o serie de erori gramaticale, sau o combinație de mai multe limbi, sau una în care cumpărătorul/vânzătorul este din străinătate. Recomandăm să nu ai încredere în mesajele primite în afara chat-ului Offero, iar solicitantul pretinde, că răspunde la anunțul tău Offero.

Dacă primești mesaj, nu răspunde și raportează-ne imediat!

Sfaturi pentru cumpărarea/vânzarea în siguranță

Întotdeauna recomandăm să te întâlnești cu vânzătorul personal și într-un loc public. De asemenea, te sfătuim să plătești pentru produs doar după ce l-ai verificat. Nu trimite niciodată bani în privat în avans!

Dacă nu ai posibilitatea să te întâlnești personal cu vânzătorul și vrei un produs, cere vânzătorului numărul de expediere și verifică-l la compania de transport. Nu uita că, pentru trimiterea produsului poți folosi „Serviciul de curierat”, achitând contravaloarea acestuia direct în aplicație. Este simplu și de încredere.

Dacă observi un vânzătoar care încearcă să profite de tine, raportează-ne. La Offero dorim să formăm o comunitate sigură și de încredere.

Cum funcționează serviciul „Offero Curier” și plățile?

Pe portalul de anunțuri Offero poți cumpăra și vinde ușor, rapid și convenabil.

Pentru trimiterea/livrarea produsului poți utiliza serviciul „Offero curier”, contracost.

Cum trimiți produsul tău vândut prin Curier?

Este simplu. Adăugă prin web sau aplicație anunțul tău, adaugă fotografii, scrie denumire, completează informațiile pas cu pas și în secțiunea „Livrare / ridicare” alege una dintre următoarele opțiuni:

  • Personal (la locul și ora colectării produsului te înțelegi cu cumpărătorul)
  • 123 kurier (curierul va veni să ridice marfa ta la adresa, pe care o alegi. Nu uita să împachetați marfa în mod corespunzător)
  • Packeta (o cunoști ca coletărie. Produsul tău ambalat trebuie adus la un anumit punct de colectare)

După selectarea „123 kurier” și/sau „Packeta”, este necesar să selectezi greutatea coletului pe baza căreia se va calcula prețul pentru curier. TPI: alege greutatea reală și împachetează bine marfa.

Pentru a utiliza plăți și servicii de curierat, utilizatorul trebuie să aibă contul verificat, email, număr de telefon și pentru a primi plăți și numărul de cont bancar: IBAN.

Vânzătorul și cumpărătorul convin asupra prețului, metodei de livrare și de plată pentru marfă direct în chat-ul comun.

Cum se plătește pentru produsul și serviciul „Offero curier”?

Plata produsului se poate realiza fie prin transfer bancar, fie ramburs la livrare. Prețul achitat curierului depinde de greutatea produsului vândut. Înainte de confirmarea comenzii, este calculat prețul pentru cumpărător pe baza acestei greutăți. Cumpărătorul achită în avans serviciul „Offero curier”, iar pe baza acestei plăți vânzătorul comandă în mod obligatoriu serviciul de curierat.

Cum funcționează serviciul Packeta și plata mărfurilor prin ramburs la livrare

În prima etapă, cumpărătorul și vânzătorul trebuie să se pună de acord asupra unui preț, fie direct în chat-ul Offero, fie prin intermediul butonului "Preț de ofertă". Vânzătorul poate accepta, respinge sau poate face o contraofertă. După ce vânzătorul acceptă prețul, cumpărătorul va comanda serviciul Packeta prin intermediul butonului "Finish". Cumpărătorul selectează apoi opțiunea de livrare ramburs, punctul de distribuție a transportului și plătește prețul de livrare cu cardul. După plată, se va genera un număr de expediere pentru vânzător. Vânzătorul va duce coletul ambalat corespunzător la orice locație de livrare Packeta în termen de 3 zile lucrătoare (în cazul în care vânzătorul nu livrează coletul la punctul de colectare în termen de 3 zile lucrătoare, comanda va fi anulată, iar cumpărătorul își va primi banii înapoi). Banii vor fi trimiși în contul vânzătorului în următoarea zi de marți lucrătoare. Cumpărătorul va fi informat cu privire la statusul expedierii sale prin SMS, e-mail și poate urmări expedierea direct în profilul său Offero în secțiunea "Comenzile mele".

Cum funcționează serviciul Packeta și plata mărfurilor prin ramburs la livrare

După ce cumpărătorul și vânzătorul sunt de acord cu prețul, întrucât se înteleg direct în chat-ul Offero sau prin butonul „Oferire preț”. Vânzătorul poate accepta sau respinge prețul propus sau poate propune o contraofertă. După acceptarea prețului de către vânzător, cumpărătorul va comanda serviciul Packeta prin intermediul butonului „Finalizare”. Cumpărătorul își alege locul de livrare și plătește prețul de livrare și prețul convenit ale mărfurilor cu cardul. După achitarea prețului menționat se va genera pentru vânzător numărul de expediere. Vânzătorul va livra expedierea ambalată corect la orice punct de colectare a Packeta în termen de 3 zile lucrătoare de la crearea expedierii. (În cazul în care vânzătorul nu își livrează coletul la punctul de colectare în termen de 3 zile lucrătoare, comanda va fi anulată și intreaga sumă va fi returnată în contul cumpărătorului. ) Expedierea va fi pe urmă livrată la locul de colectare ales de cumpărător. Banii vor fi trimiși în contul vânzătorului în termen de 15 zile lucrătoare. Despre starea expedierii cumpărătorul va fi informat sub formă de sms, e-mail și o poate urmării și direct în profilul său la Offero în secțiunea „Comenzile mele”.